زن روز

معنای یک زن....

زن روز

معنای یک زن....

زن روز

تاحالا به خودت فکر کردی که ازکجا اومدی وبه کجا میری و باید دراین دنیا چه کارکنی؟؟؟
من دراین وبلاگ با خانم ها ودخترانی هستم که مثل خواهر دوستشون دارم و می خوام بدونن که انقدر جایگاه وارزش بالایی دارن که حاضر نشن برای این دنیای فانی ولذت های انی و زودگذر خودشون رو ارزان بفروشند ...
نمی خواد مطالب رو بخونی فقط یکم به خودت فکر کن که خدا چقدر دوست داره و تو ازهمه برتری.. همین...
"فتبارک الله احسن الخالقین.. "

بایگانی

یه دوستی یه تعریف قشنگی راجع به جنگ نرم داشت از این قرار:
یک آدمی ایستاده بود با لباس کامل باد و خورشید به هم گفتن کی میتونه لباس این شخص رو در بیاره باد گفت صبر کن ببین من چکار میکنم الآن و شروع به وزیدن کرد هرچه باد تند تر وزید اون شخص لباسش رو محکم تر چسبید تا مبادا لباسش رو باد نبره باد هرچه تند تر وزید به نتیجه ای نرسید و دست از پا دراز تر مقلوب استقامت شخص شد و برگشت
خورشید به باد گفت حالا تو قدرت من رو ببین
خورشید تابید کمی بیشتر تابید شخص در اثر گرما خودش بادست خود کلاهش رو برداشت
کمی بیشتر تابید و او خودش کتش را در آورد و همینطور تابید و تابید تا دیگر چیزی برای در آوردن نماند
اینم یه تعبیر حکیمانه از جنگ نرم و سخت....

نظرات  (۱)

حرف نداشت:)
مثال بینظیری بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی